keskiviikko 15. toukokuuta 2013

Makkari


En oo viitsinyt vielä mun makkaria esitellä, koska ajattelin enemmän sisustella sitä. Suureellisia suunnitelmia oli ja vaikka millä mitalla, mutta opiskelijabudjetin kanssa kun eletään, niin sellaiset suunnitelmat sais jättää sikseen. Itse nikkaroiminenkaan ei oikein kaupungissa onnistu. Joka tapauksessa tässä on mun makkari kaikessa keskeneräisyydessään. Siitä tekee ihanan tilavan korotettu katto ja peilikaapisto.




Mekon oon ommellut itse, se on oikeastaan kuvisdiplomityö. Opiskelin lukiossa kuvataidelinjalla ja tällaiseksi muotoutui lopputyö. Teen kuvisdiplomista myöhemmin oman postauksen, kun ehdin. 


 Mulla ei oo huoneessani (yllättäen) juuri mitään uutta tai oikeasti omaa. Kirjahylly on kotoa, ikivanha, omittu. Matto on lainassa siskolta (Koukussa koukkulaan -blogista), joka on virkannut sen itse. Lamppukin on vanha kirpparilöytö, samoin kuin tuo vanha matkalaukku.


Tästä on suorastaan haastava päätellä, mitä allekirjoittanut lukee yliopistossa pääaineenaan...

Vanhat kirjat kuuluu kiellettyjen ostosten listalle, mutta kirppareita kierrellessä niitä jotenkin kummasti sattuu aina mukaan. Ainakin silloin, kun löytyy jotain tällaisia ihania klassikoita kuten alla. Kirjallisuus on yks mun lukuisista innostuksenkohteista ja inspiraationlähteistä, mutta nykyään aikaa lukea on aivan tajuttoman vähän... Toivottavasti kesällä lukemiselle jäisi enemmän aikaa. Nyt kesken on Linnankosken Laulu tulipunaisesta kukasta.


Kuivapastelliteos eskimoperheestä on itse tehty, se kuuluu osaksi tuota aiemmin mainittua kuvataidediplomia.  Lipasto on siskolta (karkuteillä -blogista) lainassa.




  
Pieni salainen pahe: korkkarit <3 Tässä osa mun rakkaimmista korkkareista. Myönnän, ettei näitä voi käyttää usein, mutta kun niitä vain ei voi vastustaa! 

Viime aikoina kenkäfriikkeys on kääntynyt tosin vähän käytännöllisempään suuntaan, eli tennareihin, ja oon yrittänyt ihan tosissaan rajoittaa korkkaiden ostelua. Oon onnistunut omasta mielestä ihan hyvin, vaikka ihan just tilasin yhdet kaunokaiset, joista oon haaveillut heti vuosia...


<3 naattu

4 kommenttia:

  1. Hei löysin tämän blogin valkoista ja kiekuraa blogin kautta:) ja hokasin myös muidenkin siskojen blogit!jotenki näiden blgien väliltä kuvastuu sisarus rakkaus ja teitä yhistää näköjään vanhan tuunaus ja blogeilu..olet onnekas kun sinulla on noin monta siskoa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei ja hienoa kun päädyit tänne! :) Meijän sisarusjengi on kyllä ihan paras, meillä on paljon yhteistä, ja oon kyllä tosi kiitollinen jokaisesta heistä. Tervetuloa lukemaan! :)

      Poista
  2. Aivan ihania korkkareita! Itekki aivnahulluna niihi :D Jokajuhliin aina ostettava uudet! Upea mekko! Aivan ihana tuo eskimo-taulu!<3 ihastuin :DD

    VastaaPoista